Ik versterk bedrijven door hun merk / identiteit

en communicatie visueel vorm te geven.

Ik versterk bedrijven door hun merk / identiteit

en communicatie visueel vorm te geven.

Ik versterk bedrijven door hun merk / identiteit

en communicatie visueel vorm te geven.

Ik versterk bedrijven door hun merk / identiteit

en communicatie visueel vorm te geven.

Dapph Design versterkt bedrijven door hun merk / identiteit

en communicatie visueel vorm te geven.

Gedreven door kennis van krachtige en heldere communicatie.

Dapph Design ontwikkeld een passsende brand-identiteit en/of

communicatie-uiting voor jouw bedrijf en doelgroep.

Gedreven door kennis van krachtige en heldere communicatie.

Dapph Design ontwikkelt een passende brand-identiteit en/of

communicatie-uiting voor jouw bedrijf en doelgroep.

Wat is je winst?

Tijd & geld

Doen waar je het beste in bent. Daar waar je je brood & beleg mee verdient. Dapph Design zorgt voor

een soepele samenwerking waar je iedere stap bij bent. Zo blijf je volledig bij het creatieve proces betrokken. Door het ontzorgen kan jij doen waar je goed in bent. Dat bespaart tijd en geld.

 

Een uniek product

Dé manier om je bedrijf te onderscheiden van de rest is door ervoor te zorgen dat je onthouden wordt.

Door een op maat gemaakte identiteit zorg je ervoor dat jij opvalt in de massa.

 

Je maakt het verschil

Een goed design motiveert en en werkt overtuigend door een heldere basis en relevante informatie binnen het ontwerp. Daarmee wordt de gewenste doelgroep beter bereikt en zorg je voor herkenning.

< < <     Het gezicht achter Dapph Design     < < <

Ja, dit wil ik

Een krachtig ontwerp is...

winstgevend, onderscheidend & doeltreffend

Wie ik ben

"Met een gezonde dosis fantasie is alles te bereiken!"

Hierboven staat mijn favoriete quote. Waarom? Omdat zonder dagdromen, fantaseren, mijmeren,

suffen en verbeelden er geen creativiteit bestaat. Dan zou het leven toch een stuk saaier zijn?

Dat denk ik dus ook.

 

Ik vind het dan ook prachtig dat ik met behulp van fantasie mijn beroep kan uitoefenen.

Dat begon al vroeg in mijn kinderjaren. Altijd bezig met tekenen, bedenken, verzinnen en creëren.

Je zou kunnen zeggen dat ik flink wat werkervaring heb op het gebied van beeld-denken.

 

Zoek jij een ontwerper die samen met jou meedenkt hoe jij jouw bedrijf, product of identiteit kan

neerzetten of versterken? Dan hoef je niet ver te zoeken; ik sta voor je klaar!

< < <     Hoe het te werk gaat     < < <

Hoe gaat het te werk

1. Onderzoek: vragen, vragen en nog eens vragen

Om van start te gaan met een identiteit of andere uiting is het een must om vooraf een duidelijke visie en bijbehorende doelstellingen te bepalen. Dat gebeurt door middel van heel veel vragen. Met behulp van een gesprek en een werkboek gaan we samen verder op de materie. Denk hierbij aan vragen als: wie ben jij? Wie is jouw doelgroep? Wat moet er gecommuniceerd worden? En welke uiting is daar het meest geschikt voor?

 

2. Concept-fase: van concept naar verbeelding

Met de doelstellingen helder in zicht ga ik het proces van verbeelding starten.

Het concept moet de visie zodanig kunnen overbrengen dat het de juiste verbinding maakt

met jouw doelgroep. Daarom is de gedachte achter het concept zo belangrijk. Dit maakt dat

de identiteit of gewenste uiting uniek en doelgericht.

 

3. Resultaat: ontwerp en realisatie

In het ontwerpproces worden de beste concepten uitgebreid gepresenteerd.

Het uiteindelijke resultaat zorgt voor de juiste verbinding en raakvlakken tussen

product/dienst en doelgroep.

< < <     Bekijk enkele projecten     < < <

Koffie?

Een doeltreffed ontwerp is...

Een stevig fundament waarop verder gebouwd kan worden.

Brudent

Bekijk project

Administration with Lola

Bekijk project

YES! geen werk

Bekijk project

Stichting Vluchteling

Bekijk project

Dapph Design versterkt bedrijven door hun

merk / identiteit en communicatie visueel vorm te geven.

Gedreven door kennis van krachtige en heldere communicatie. Dapph Design ontwikkelt een passende brand-identiteit en/of communicatie-uiting voor jouw bedrijf en doelgroep.

Wat is je winst?

Tijd & geld

Dapph Design zorgt voor een soepele samenwerking waar je iedere stap bij bent. Zo blijf je volledig bij het creatieve proces betrokken. Door het ontzorgen kan jij doen waar je goed in bent. Dat bespaart tijd en geld.

 

Een uniek product

Dé manier om je bedrijf te onderscheiden van de rest is door ervoor te zorgen dat je onthouden wordt. Door een op maat gemaakte identiteit zorg je ervoor dat jij opvalt in de massa.

 

Je maakt het verschil

Een goed design motiveert en en werkt overtuigend door een heldere basis en relevante informatie binnen het ontwerp. Daarmee wordt de gewenste doelgroep beter bereikt en zorg je voor herkenning.

Ja, dit wil ik

Een krachtig ontwerp is...

winstgevend, doeltreffend

& onderscheidend

Wie ik ben

"Met een gezonde dosis fantasie is alles te bereiken!"

Hierboven staat mijn favoriete quote. Waarom? Omdat zonder dagdromen, fantaseren, mijmeren, suffen en verbeelden er geen creativiteit bestaat. Dan zou het leven toch een stuk saaier zijn? Dat denk ik dus ook.

 

Ik vind het dan ook prachtig dat ik met behulp van fantasie mijn beroep kan uitoefenen. Dat begon al vroeg in mijn kinderjaren. Altijd bezig met tekenen, bedenken, verzinnen en creëren. Je zou kunnen zeggen dat ik flink wat werkervaring heb op het gebied van beeld-denken.

 

Zoek jij een ontwerper die samen met jou meedenkt hoe jij jouw bedrijf, product of identiteit kan neerzetten of versterken? Dan hoef je niet ver te zoeken; ik sta voor je klaar!

Hoe gaat het

te werk

1. Onderzoek: vragen, vragen en nog eens vragen

Om van start te gaan met een identiteit of andere uiting is het een must om vooraf een duidelijke visie en bijbehorende doelstellingen te bepalen. Dat gebeurt door middel van heel veel vragen. Met behulp van een gesprek en een werkboek gaan we samen verder op de materie. Denk hierbij aan vragen als: wie ben jij? Wie is jouw doelgroep? Wat moet er gecommuniceerd worden? En welke uiting is daar het meest geschikt voor?

 

2. Concept-fase: van concept naar verbeelding

Met de doelstellingen helder in zicht ga ik het proces van verbeelding starten. Het concept moet de visie zodanig kunnen overbrengen dat het de juiste verbinding maakt met jouw doelgroep. Daarom is de gedachte achter het concept zo belangrijk. Dit maakt dat de identiteit of gewenste uiting uniek en doelgericht.

 

3. Resultaat: ontwerp en realisatie

In het ontwerpproces worden de beste concepten uitgebreid gepresenteerd. Het uiteindelijke resultaat zorgt voor de juiste verbinding en raakvlakken tussen

product/dienst en doelgroep.

Koffie?

Een doeltreffed ontwerp is...

Een stevig fundament

waarop verder gebouwd

kan worden.

Brudent

Bekijk project

Administration

with Lola

Bekijk project

YES! geen werk

Bekijk project

Stichting Vluchteling

Bekijk project