Vooruitgang begint bij het stellen

van de juiste vragen - OMdenken

Wat zou jij graag willen weten?

HOE WERKT HET PROCES?

Nadat het Brand-ID werkboek is ingevuld en het ontwerpproces in volle gang is, ontvang je als eerst een concept met mijn voorgestelde oplossing voor het project. Binnen een Brand-ID project zitten 3 revisie-ronden waarin het door jouw gekozen ontwerp verder zal worden uitgewerkt. Is er een extra revisie-ronde nodig dan werk ik verder met een tarief van €70 per uur. Wees gerust, dit gebeurt zelden.

 

Ik sta achter een heldere werksfeer/communicatie en kwaliteit heb ik hoog in het vaandel staan. Dus ik kan je verzekeren dat je van mijn creatieve geest een hoogwaardig resultaat mag verwachten. Ik zorg ervoor dat het ontwerp jouw missie en visie reflecteert en dat het uiteraard een prachtig resultaat wordt.

 

HOE WERKT DE BETALING?

Een (Brand-ID of ander) project wordt in 2 termijnen gefactureerd:

1. 40% bij aanvang en 2. 60% na oplevering van het definitieve ontwerp.

Alle genoemde prijzen zijn exclusief btw.

 

WAT HOUD HET WERKBOEK IN?

Jij kent jouw bedrijf het beste, dus om meer te weten te komen over wat je doet, hoe je werkt en wie de doelgroep is, zal ik bij het begin van het Brand-ID project een werkboek toesturen met enkele eenvoudige vragen. Je beantwoordt de vragen zo goed als je kunt. Na het gezamenlijk doornemen van het werkboek ga ik aan de slag met het samenstellen van een moodboard die de kernwaarden, visie en missie terug laat komen.

 

WAT IS EEN BRAND-ID HANDBOEK?

Een Brand-ID handboek is een document (leidraad) die de verschillende elementen van het bedrijf definieert en beschrijft. Zoals; het logo, lettertypen, kleurenpalet & social media templates. In essentie is het handboek een referentietool die ervoor zorgt dat jouw Brand-ID er consistent uitziet door aan te tonen hoe je jouw Brand-ID kunt implementeren.

 

IK HEB ZELF NOG EEN VRAAG

Geen probleem ik help je graag verder. Stel je vraag hier en ik kom er zo snel mogelijk op terug.

Vooruitgang

begint bij het stellen van de

juiste vragen - OMdenken

Wat zou jij graag willen weten?

HOE WERKT HET PROCES?

Nadat het Brand-ID werkboek is ingevuld en het ontwerpproces in volle gang is, ontvang je als eerst een concept met mijn voorgestelde oplossing voor het project. Binnen een Brand-ID project zitten 3 revisie-ronden waarin het door jouw gekozen ontwerp verder zal worden uitgewerkt. Is er een extra revisie-ronde nodig dan werk ik verder met een tarief van €70 per uur. Wees gerust, dit gebeurt zelden.

 

Ik sta achter een heldere werksfeer/communicatie en kwaliteit heb ik hoog in het vaandel staan. Ik zorg ervoor dat het ontwerp jouw missie en visie reflecteert en dat het uiteraard een prachtig resultaat wordt.

 

HOE WERKT DE BETALING?

Een (Brand-ID of ander) project wordt in 2 termijnen gefactureerd:

1. 40% bij aanvang en 2. 60% na oplevering van het definitieve ontwerp.

Alle genoemde prijzen zijn exclusief btw.

 

WAT HOUD HET WERKBOEK IN?

Jij kent jouw bedrijf het beste, dus om meer te weten te komen over wat je doet, hoe je werkt en wie de doelgroep is, zal ik bij het begin van het Brand-ID project een werkboek toesturen met enkele eenvoudige vragen. Je beantwoordt de vragen zo goed als je kunt. Na het gezamenlijk doornemen van het werkboek ga ik aan de slag met het samenstellen van een moodboard die de kernwaarden, visie en missie terug laten komen.

 

WAT IS EEN BRAND-ID HANDBOEK?

Een Brand-ID handboek is een document (leidraad) die de verschillende elementen van het bedrijf definieert en beschrijft. Zoals; het logo, lettertypen, kleurenpalet & social media templates. In essentie is het handboek een referentietool die ervoor zorgt dat jouw Brand-ID er consistent uitziet door aan te tonen hoe je jouw Brand-ID kunt implementeren.

 

IK HEB ZELF NOG EEN VRAAG

Geen probleem ik help je graag verder. Stel je vraag hier en ik kom er zo snel mogelijk op terug.